Παρασκευή 13 Απριλίου 2012

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

               
                  Κάθε τέλος είναι και μια αρχή! Κάθε σταύρωση και μια ανάσταση!


Διαβάστε περισσότερα "ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ"

Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

Ανακοίνωση κάλεσμα προς τα Ελληνικά Blogs και Site (Εμπάργκο σε Πασόκ και ΝΔ)



Αγαπητοί συνάδελφοι Blogers, τα τελευταία χρόνια ζούμε πρωτόγνωρες στιγμές στη χώρα μας, ή τουλάχιστον είχαμε δεκαετίες πολλές να τις δούμε.
Ο Λαός μας λεηλατείται, η πατρίδα μας πουλιέται, η εθνική μας κυριαρχία εκχωρείται, το πολίτευμα μας δεν εφαρμόζεται.
Τα δυο πρώην μεγάλα κόμματα Πασόκ και ΝΔ είναι υπεύθυνα για αυτή την κατάντια χωρίς καμιά αμφιβολία.
Οι Έλληνες αντιδρούν, βγαίνουν στους δρόμους, διαμαρτύρονται συνέχεια αλλά ουδείς τους ακούει.
Συμπολίτες μας μέρα με τη μέρα ζούνε την εξαθλίωση, χάνουν τις δουλείες τους, οι τράπεζες κατάσχουν τις περιουσίες τους, οι άστεγοι πολλαπλασιάζονται, πολλοί ψάχνουν σε κάδους απορριμμάτων για τροφή, και οι αυτοκτονίες πλέον είναι καθημερινό φαινόμενο σε όλη την Ελλάδα.
Εμείς τα Blogs τα βλέπουμε και τα ζούμε καθημερινά αυτά λαμβάνοντας καταγγελίες πολιτών σε καθημερινή βάση.
Έχουμε πείσει τους πολίτες ότι είμαστε η εναλλακτική ενημέρωση, αυτή η ενημέρωση που είναι με το μέρος του πολίτη, που δεν ελέγχεται από συμφέροντα ούτε από πολιτικά κόμματα.
Ζούμε ιστορικές στιγμές και είναι σίγουρο ότι έφτασε το τέλος του δικομματισμού.
Τα δυο όμως αυτά κόμματα είναι επίσης ότι θα δώσουν τον επιθανάτιο ρόγχο τους σε μια προσπάθεια να κοροϊδέψουν και να αρπάξουν και πάλι την ψήφο του λαού.

Στο πεζοδρόμιο δεν μπορούν να κατέβουν πια.  

Στα καφενεία ούτε που θα ζυγώσουν.

Ένας μόνο τρόπος υπάρχει για να ξεγελάσουν τον λαό.
Αυτό θα το κάνουν βομβαρδίζοντας τους πολίτες με σποτάκια και διαφημίσεις, με ψεύτικα στοιχεία, κάλπικες υποσχέσεις και φρούδες ελπίδες.
Τα σποτάκια αυτά θα δημοσιευτούν από τα κανάλια τα οποία ελέγχονται πλήρως και τις εφημερίδες.
Όμως επειδή πολύς κόσμος πλέον ενημερώνεται από το διαδίκτυο είναι σίγουρο ότι θα δοθεί χρήμα για διαφημίσεις και στα Blogs.
Χρήμα που παράνομα έχει προεισπραχτεί για την χρηματοδότηση των κομμάτων, με εγγύηση μάλιστα του Ελληνικού Δημοσίου.
Δηλαδή ο φτωχός πολίτης θα πληρώσει ξανά την προπαγάνδα τους.
Εμείς τα Blogs που έχουμε πείσει τους αναγνώστες μας ότι είμαστε ανεξάρτητοι, δεν πρέπει να συμβάλουμε σε αυτή την προσπάθεια των κομμάτων του Μνημονίου.
Κανένα Blog δεν μπορεί και δεν πρέπει να δεχτεί να διαφημίσει κόμματα που ψήφισαν το Μνημόνιο.
Πρέπει να συμβάλουμε στον πολιτικό Θάνατο των κομμάτων αυτών Blogarοντας τις διαφημίσεις τους και την προπαγάνδα τους.
Αν δεν το κάνουμε τότε προδίδουμε τον λαό, προδίδουμε τους αναγνώστες μας και τους παραδίδουμε στον κανιβαλισμό του Πασόκ και της ΝΔ.
Αν διαφημίσουμε τα κόμματα αυτά τότε δεν αξίζουμε να λέμε ότι είμαστε ανεξάρτητα μέσα, ούτε καν ότι είμαστε Έλληνες.
Αν και το Blog μου είναι μικρό, προειδοποιώ όλα τα Blogs και Site ότι αυτά που θα διαφημίσουν Πασόκ και ΝΔ, θα διαγράφουν κατευθείαν τα ling τους από τις λίστες φίλων του Blog μου καθώς και τα τυχόν Banner τους.
Τώρα είναι η ώρα να απαλλαγούμε από αυτούς.
 Δεν δίνουμε βήμα σε όσους εξαθλίωσαν τον λαό.
Δεν γινόμαστε συνεργοί στα εγκλήματα που διαπράττουν καθημερινά, αναγκάζοντας τους Έλληνες στην αυτοκτονία.
Δεν τους επιτρέπουμε να παραδώσουν την Πατρίδα μας στους ξένους.
Το παρόν θα σταλεί σε όλα τα μεγάλα και σε πολλά μικρότερα Blogs.
Όποιον εκφράζει αυτό το άρθρο ας το αναδημοσιεύσει, διαφορετικά αν διαφημίσει τα Μνημονιακά κόμματα ας αναμένει την καταφρόνηση και την απαξίωση των αναγνωστών του!!!
Διαβάστε περισσότερα " "

Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

ΤΟ ΜΕΛΙ ΑΣΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ



Το μέλι ασπίδα για την υγεία


Ολοένα και μεγαλύτερο κοινό αποκτά η ενασχόληση με την μελισσοκομία σε μια εποχή που η ανεργία μαστίζει και πολλοί νέοι άνθρωποι αναζητούν λύσεις στο επαγγελματικό αδιέξοδο.

Το μέλι είναι ευεργετικό τόσο για την ανθρώπινη υγεία όσο και για την τόνωση της ελληνικής οικονομίας, όπως όλα δείχνουν.

Οι Έλληνες καταναλώνουν μέλι και είναι ένα προϊόν που αγαπούν. Για την ακρίβεια στη χώρα μας παράγονται 15-17.000 τόνοι και εισάγονται 2500 τόνοι. Από την παραγωγή μας διοχετεύουμε στο εξωτερικό περίπου 500 τόνους.

Το ξηροθερμικό κλίμα της Ελλάδας ευνοεί την ανάπτυξη φυτών με πλούσια αρώματα και αυτό συντελεί στην παραγωγή ενός αρωματικού μελιού. Για αυτό άλλωστε το ελληνικό μέλι είναι φημισμένο σε όλο τον κόσμο.

Άλλωστε το μέλι δε χρησιμοποιείται μόνο ως τροφή αλλά και ως φάρμακο, αφού λειτουργεί ενισχυτικά στο ανοσοποιητικά σύστημα του ανθρώπου.

Το ίδιο, βέβαια, ισχύει και για πολλά ακόμη προϊόντα της μέλισσας, όπως η πρόπολη, ο βασιλικός πολτός και η γύρη.

Οι νέες προοπτικές που ανοίγονται στον κλάδο της μελισσοκομίας, θα αποτελέσουν αντικείμενο συζήτησης στο 4ο συνέδριο Agrotica, της 24ης διοργάνωσης, που διεξάγεται από τη Helexpo στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και θα ολοκληρωθεί την Κυριακή στις 5 Φεβρουαρίου.
πηγή zougla.gr



Διαβάστε περισσότερα "ΤΟ ΜΕΛΙ ΑΣΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ"

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ


                       
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ


Εύχομαι σε όλους καλή χρονιά,με υγεία, γεμάτη μέλια,γεμάτη χαμόγελα, γεμάτη αισιοδοξία, γεμάτη με στιγμές που θα μας κάνουν ολοένα πιο ευτυχισμένους κάθε μέρα.
Διαβάστε περισσότερα "ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ"

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

Η γέννηση του Χριστού ας είναι το προμήνυμα για μια χρονιά διαφορετική, όμορφη, με λιγότερα προβλήματα και περισσότερες φωτεινές εικόνες. Χρόνια πόλλα σε όλους.

Διαβάστε περισσότερα "ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ"

Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Έκανε τον μελισσοκόμο με ξένα μελίσσια

Επί έξι ολόκληρα χρόνια, ένας 42χρονος από τη Μεσσηνία έκανε τον μελισσοκόμο με ξένες κυψέλες, τις οποίες αφαιρούσε από χωράφια των παραγωγών μελιού! Μάλιστα, είχε συλληφθεί στο παρελθόν για παρόμοιο αδίκημα, αλλά, όπως φαίνεται, δεν... έβαλε μυαλό!
Οι καταγγελίες για κλοπές μελισσιών έπεφταν βροχή στις αστυνομικές αρχές της Μεσσηνίας από μελισσοκόμους που διαπίστωναν ότι οι περιουσίες και οι κόποι τους είχαν κάνει «φτερά». Τελικά, οι έρευνες της αστυνομίας οδήγησαν σε μια αποθήκη ιδιοκτησίας του 42χρονου σεσημασμένου στη Μεσσήνη και σε αγροτική περιοχή του Αχλαδοχωρίου Μεσσηνίας, όπου διαπιστώθηκε ότι δεν βουτούσε απλώς τα δάχτυλά του στο μέλι, αλλά «βουτούσε» ολόκληρα τα μελίσσια.
Κατά την έρευνα που έγινε, κατασχέθηκαν 113 κυψέλες πλήρων μελισσών, 710  άδειες κυψέλες και 521 διάφορα εσωτερικά πλαίσια κυψελών! Όμως, ο ίδιος ο δράστης, που δεν συνελήφθη λόγω παρέλευσης του αυτοφώρου, παραδέχθηκε ότι σε διάστημα έξι χρόνων είχε κλέψει 158 κυψέλες μαζί με τα μελίσσια τους, συνολικής αξίας 44.250 ευρώ!

Πηγή:radar
Διαβάστε περισσότερα "Έκανε τον μελισσοκόμο με ξένα μελίσσια"

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Κίνδυνος για την παγκόσμια διατροφική αλυσίδα οι θάνατοι μελισσών

Ο μαζικός θάνατος αποικιών μελισσών σε πολλά σημεία του πλανήτη ενδέχεται να αποτελεί ένα μέρος μόνο της μεγάλης, βαθειάς και αυξανόμενης απειλής-που προέρχεται από τη μόλυνση του περιβάλλοντος- και για τα αποθέματα τροφών για τους ανθρώπους, προειδοποιεί μια σχετική έκθεση των Ηνωμένων Εθνών που δημοσιοποιήθηκε σήμερα.

Η εξασθένιση των ανθέων των φυτών, η μεγάλη εξάπλωση των παρασίτων, η αλόγιστη χρήση μικροβιοκτόνων είναι μερικοί μόνο από τους δεκάδες παράγοντες της μόλυνσης του αέρα που οδήγησαν στην πρόσφατη κατάρρευση των αποικιών των μελισσών, κυρίως στη Βόρεια Αμερική (μείωση κατά 30%) και στην Ευρώπη (επίσης 30%), αναφέρεται στην έκθεση του Περιβαλλοντικού Προγράμματος του Ο.Η.Ε.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι οι μέλισσες, οι πεταλούδες και τα σκαθάρια, όπως και τα πουλιά, εκτιμάται ότι προσφέρουν ετησίως στην ανθρώπινη οικονομία εργασία αξίας 153 δισεκατομμυρίων ευρώ, δηλαδή το 9,5% της συνολικής αξίας της εργασίας για την παραγωγή ανθρώπινης τροφής.

Με δεδομένο ότι από τα 100 είδη λαχανικών που προσφέρουν το 90% της τροφής στον κόσμο, τα 70 είδη γονιμοποιούνται από τις μέλισσες, γίνεται σαφής η ανεκτίμητη προσφορά τους και οι αυξημένες ευθύνες των ανθρώπων για τη σωτηρία τους, προστίθεται στην έκθεση.
πηγη zougla.gr
 
Διαβάστε περισσότερα "Κίνδυνος για την παγκόσμια διατροφική αλυσίδα οι θάνατοι μελισσών"